Day 22&23 Shop and Party

28 februari 2015 - Bengaluru, India

Hello Friday 27 february,

Nou weer naar zkh en met de gynecoloog mee... Zij heeft vandaag alleen gesprekken met patienten.. En tot nu toe maar 1 patient gehad.. Dus niet veel nieuws meegemaakt op het zkh. Verder ben ik na het werk met de metro naar de orion shopping mall gereist. Echt vette beveiliging zoals op een airport. Tas afgeven en door de scan, en zelf ook door zo'n controle scan ding..

maar 2 haltes verder moest ik uitstappen... kostte maar 13 rupees.. bijna niks dus..
Bij de Soap factory moest ik eruit, ik liep de metro trappen naar beneden richting straat. Eerste instantie dacht ik oeff.. ver lope... maar viel reuze mee. De shopping mall lag gewoon recht voor mn neus ;D

En waaaauuuw wat is dat een grote shopping mall!! Zeker 20 winkels op de begande grond... deze shopping mall heeft gewoon 3 verdiepingen... niet normaal...
Heb daar helaas geen foto van gemaakt... maar kga zeker nog ns terug, heb namelijk niet alle winkels gehad whahahaaaa!!
Day 22 Orion Shopping MallDay 22 Shopshopshop
My shoppings ^^ !

Saturday saturday! 28th of February..

Vandaag lekker uitgeslapen.. not 7 u al wakker... endus nog wat hw gedaan, filmpjes gedownlaod.. en geappt met Sas, over hoe wat enseuu..

Pratima zei dat het beter was om bij haar te blijven slapen dan alleen met een taxi terug 's nachts.. So, i crash at her place...

Daarvoor dus spulletjes ingepakt en hop met de Ola Cab richting Shanti Nagar..
Wat volgens Google Maps mer een half uurtje rijden is... Maar helaas de chauffeur was lost en hebben dus erg om gereden... Traffic was crazy, dus anderhalf uur later, kwam ik pas bij Saskia aan >.< ! DAMN!
day 23 selfe @ saskia's placeeffe chillen op t balkon met pizza en cola ;D

Toen zijn we pas rond 5uur vertrokken richting festival, maar we zijn eerst nog langs n vriend van Sas geweest want hij had ticketss voor onss (hij ging zelf niet was ziek?) Super nice dus,, free tickets ;] Maar het regende plots keihard!!!
So NOT nicee...
Day 23 ohnoo RAINday 23 De ticket!hahaha selfie with tickets
Het was me wel n gedoe op het festival... we (sas, Lorraine en ik) hadden al tickets.. maar voor het polsbandje moest je toch in de vet lange rij gaan staan..
Eindelijk zijn we binnen!!! Maar guess what.. bonnetjes gehaald.. en als je een biertje wilde... moest je OOK in de rij gaan staan... er stonden zo'n hekken zoals je staat te wachten voor een achtbaan ofzoo ... pffffff!!!! bahbah...
Maar voor de rest hebben we ons zeker geamuseerd!!
day 23 stageday 23 Beerselfieday 23 emerge yeahday 23 Met Sas ^^day 23 hahahhaa lolday 23 Helloooooday 23 overbelicht >.<

Anywayss.. it was lots of fun!!! Hebben erna de bonnen op gemaakt aan Nachoos en veggie burgers en chicken burgers.. want het bier was blijkbaar op :O !

Back at Saskia's hebben we nog effe gechilled, wijntje gedronken voeten schoongemaakt van al die modder etc...

It was lots of fun man!

day 23 Had a Nice timee