Day 21. Meeting saskia ;)

26 februari 2015 - Bengaluru, India

vandaag weer n gewoone dag op hospital People Tree. Wat met de dokter meegelopen en naar de femal ward geweest voor observatie.
nadat ik weer thuis ben afgezet, heb ik beetje gegeten en in de avond een taxi naar Toit genomen. Via de handige app Ola Cab, heeft Pratima mij verteld. En indd erg handig!

hij was eigenlijk 3 kwartier te vroeg. maar ben half 7 richting The Pub Toit gegaan...
een Pub met 3 verdiepingen!! Super nice!!
Day 21 TOITDay 21 Out!Day 21 Out with Saskiaaa ;]
Heerlijke Pasta Carbonade gegeten!! Ben zo blij dak weer beter ben haha.
En lekker Nederlands gebabbeld met Saski hoe en wat... ;D
Day 21 Pasta Carbonada :DDay 21 Oonderzitterkers ;]Day 21 Onderzetters.
Paar onderzettertjes mee gesjietst.. vond ze wel awesome! Zeker waard om nog ns terug te gaan naar Toit!!

later op de avond ben ik met Sas mee gegaan naar haar stekkie, we hadde een tuktuk besteld. Saskia heeft een nummer van een man met een tuktuk.. ze hebben een soort band hihi .. grappig mannetje was t.. onderweg zijn we gestopt voor wat 7up. Toen vroeg t mannetje of een van ons wilde rijde.. tjaaa het was vrij rustig op de weg dus I said Yeah!.
vet grappig, naast t manneke gezeten en de tuktuk bestuurd.. Sas lag dubbel op de achterbank >.<
bij aankomst geprobeerd n taxi te regelen voor mij terug.. maar kreeg gren wifi verbinding.. oh oh!!
Toen kwam de fransoos ennder indian vriendjee binnen. Saskia huurt bij hun een kamer..
Hii heeft uiteindelijk taxi voor me geregeld ;]
Nog wat gepraat over t festival a.s. zaterdag.. Yesyes ik ga mee!

Dat wordt lachen :D

tot de next BlogUpdate !