Day 59-63 6 t/m 10 april! VOORLAATSTE WEEKJE STAGE

15 april 2015 - Bengaluru, India

Day 59. Maandag 06/04/15
Good, maandagochtend, voorlaatste stage week… Met Pramod meegegaan naar t ziekenhuis, om te kijken met wie ik deze week mee ga! Toen we binnen kwamen, eerste beste doctor die we tegen kwamen, met die ging ik mee. De Nutrisionist en Yoga teacher Dr. Ashwini ofsoiets. Nou, ze vertelde me dat ik op haar kantoortje kon gaan zitten en dat ze zal komen zodra er een patient was. Nouu… totaal 3 patiënten. Ben tot rond half 6 gebleven en naar huis gegaan. Nog gewerkt aan mijn presentatie e.d. niets bijzonders.
Day 60. Dinsdag 07/04/15
Vandaag the same.. ben in het kantoortje gaan zitten en gewacht op patiënten. Ik had mijn laptop meegenomen om aan eventuele opdrachten te werken. Hele dag geen patient of dr. Ashwini gezien.. Dus rond 3 uur ben ik met de metro naar Orion mall gereden, wat ‘kemissies’ gedaan en naar huis met n riksjaw. Daar kan ik ook hw doen namelijk!! En heb ik internet. Tegen de avond heb ik een bericht gekregen van Anish, met de vraag of ik mee wilde gaan naar Fast & the Furious 7! Ofcourse i did! We zijn naar een haunted shoppingmall gegaan. Ik was daar als eerste, heb de tickets gekocht en gewacht op de rest. Anish noemt het een haunted mall omdat het nogal een verlate mall was.. alle winkels waren leeg of failliet gegaan. Alleen de bios was er nog.. En kun je het geloven? Voor 190 rs. een bios kaartje… ongeveer €2,50 voor een kaartje… @Fun cinema’s, gewoon niets man! Popcorn gepakt en naar de film.. Twas een vette film, veel actie en mooi end. Na afloop bracht Anish me thuis.

Day 60 To the movies POPCORNday 60 Biosje FF7

Anish werkt op Ramaiah hospital en kent Pratima en weet ook waar zij woont. Dus hij wist wel de weg terug ^^ . Het was al laat en ik moest vroeg op ! Puja is met vakantie en dus moeten de andere fysio’s eerder beginnen om t werk rond te krijgen.
Day 61. Woensdag 08/04/15
Today niet op Dr. Aswhini gewacht en met de home care mee gegaan, vind ik ten slotte het leukst. Om half 4 waren we al klaar met de home visits. Dus was lekker vroeg thuis ;] ! Heb mn 320 stage uren al bijna vol! En a.s. vrijdag begint mijn 2 weken vakantie..! Zou deze week eigenlijk t liefst mn presentatie houden over mijn suggestie voor het ziekenhuis maar dat kon helaas niet, dus werd t geplant op de dag dat ik terug kom van GOA ! Morgen zou Saskia daarvoor naar mij toe komen om ditjes en datjes te bespreken. Ze belde me op om te vragen eerst te gaan shoppen in Orion Mall. Maar ik ben daar net pas geweest dus had daar geen zin in…. We hebben dus een en ander besproken via t telefoontje en dus hadden we besloten elkaar te vrijdag te zien at Majestic bus station.

Day 62 Lunch at kfc

Again mee gegaan met de homecare.. Rond half 3 klaar dus lekker vroeg naar huis. Although ik hun gevraagd om me bij Printo af te zetten, wilde kijken of zij ook plaatjes deden afdrukken op pennen. Want ik merk dat ze in het ziekenhuis altijd op zoek zijn naar n pen. Wilde dit dus kado doen, maar deden ze helaas niet… verder lunch gehad @ KFC en nog beetje gewinkeld, nieuwe zonnebrillen gekocht aangezien de 2 van mij stuk zijn gegaan…. En terug naar huis gelopen. Met dat ik thuis was en wilde gaan douchen, kreeg ik weer berichtje binnen van Anish om iets te gaan drinken @ U4IA. Hij was er al en ik kom er praktisch net vandaan, van die straat new BEL road “-.- !! Anyways snel gedouchst en daarheen gegaan met n Riksja. Eenmaal daar zag ik em nergens.. en ik em maar bellen, hij niet oppakken want zn gsm stond uit. Toen met de host gaan kijken bij de rokers zone. Ook niet, toen belde hij mij en zei dat z’n telefoon uitgevallen was. En ik zag em via een raampje bellen. Haha ik zei dus ooooh kijk eens naar links! Hij snapte t niet, dus kzei nog ns kijk naar links! En toen had ie t door en zaggie me staan ^^ haha lol.
Day 62 uit met Anish!
Samen biertjes gedronken en even later naar een van Anish zn vrienden thuis gegaan. Hij woonde toevallig in het zelfde studenten huis als Puja, en de ze waren me gek aan het maken om naar haar toe te gaan etc. maar Puja was vandaag pas weer net terug van vakantie. Wilde ik haar dus niet aan doen :P Even later bracht Anish me thuis op de motor B] ! Awesomeness.
Day 63. Vrijdag 10/04/15
Yes! Today is the day of leaving! Holiday is starting! Vandaag met Home care mee geweest tot n uur of half 5 en thuis alles snel ingepakt. Want vanavond om half 9 vertrekt onze bus naar GOA ! Het is een 12 uren journey, dus we zijn wel ff onderweg. Heb wat noedels gegeten en taxi besteld en go go go GOA. Eenmaal bij Majestic bus station wat ongelofelijk groot is was Saskia nog niet daar. En ik wist niet welke BUS terminal en welk platform ik moest zijn… Er zijn namelijk 3 terminals met elk stuk of 15 platforms. Net een treinstation maar dan voor bussen >.< ! Het was al kwart over 8 toen Saskia aankwam, maar ik zag haar nergens.. elkaar hele tijd liggen bellen. Ik stond op busterminal 2 en zij op 1. Heel stuk om naar haar toe te lopen. Eindelijk daar gaan we met een AC bus naar Goa. We hebben veel bijgepraat en waren nogal luid, terwijl de meeste al sliepen. Een ouwe man suste zelfs naar ons op een snauwende manier.. Hmm dan maar een poging doen tot slapen…….

1. Lennie:
    20 april 2015
    je hebt echt de tijd van je leven gehad daar. en nu lekker vakantie. geniet ervan. ik ben benieuwd naar je evaringen