Day 24 en 25 Chill and back to work.

2 maart 2015 - Bengaluru, India

Sunday.
Vandaag lekker geluierd en uitgeslapen op een keihard bed >.<
Samen ontbeten en vervolgens de laptopjes opgestart, om onze reis naar het zuiden/strand uit te vogelen!

Goodmorning selfie
Kochi - Kozhikode - Udupi - Malpe Beach - Kumta - Collem Village - Margao - Vasco de Gama.

Heel wat stadjes uitgezocht.. maar moet nog wat verfijnd worden!
Vervolgens begonnen onze magen te rommelen... ook door t bier.. :O
Dus eten besteld!
Day 24 Dinner!

Vervolgens ben ik met een taxi terug naar huis gegaan... dit keer maar half uurtje gereden en niet helemaal om  >.<

Monday..

Vandaag bij de gynaecology afdeling.. ofja eigenlijk de hele week!
Zo leuuk die ongeboren babieetjes te zien! Heb vandaag zelfs een babietje zien lachen in de buik tijdens het maken van de scan.. Lucky woman!!
bij 1 op de zoveel gebeurt dat tijdens t maken van de scan.. So cute!
day 25: @ Gynaecology deze week

Rest van de week zal ik niet elke dag bloggen, omdat waarschijnlijk niets heel bijzonders ga meemaken... op de gynaecology.. maar zo wel.. dan blog ik ofcourse ;D