Day 3; 08/02/2015

8 februari 2015 - Bengaluru, India

Vandaag, zondag! Dan is het rustdag.. maar voor vandaag zouden we gaan shoppen, samen met Pratima en haar zus+nichtjes..Werd laat wakker, rond n uur of 12. Ben gisteravond opgebleven tot 4u in de nacht.. twas gezellig. Ik heb een grilled cheese broodje gehad en vers geperste/gemaakte limoenade.. van limoen! Ook lekker, voor ontbijt.
Day 3: Limoensap
De dames, hadden iets anders gegeten. Leek op een pannekoek met groene smurrie.. ik had het geproefd maar was niet zo mijn smaak... ook weer pittig... en dat als ontbijt ;O ?! No thanks...

Pas rond half 4 gingen we richting de winkels.. niet zo lange tijd voor te shoppen, het meeste sluit al om 6u. Op de straat winkeltjes na dan..
Day 3: De eerste tuktuk..
We zijn met een tuktuk gegaan, hoewel ze het hier gewoon auto noemen, volgens Pratima. De drie familieleden van Pratima zijn samen een 1 tuktuk gegaan en ik samen met Pratima in een andere...duurde even voordat wij een tuktuk hadden die daarheen wilde rijden... eerste paar gingen er niet heen.
Day 3: TuktukDay 3: In de tuktuk.
Nadat we bij de winkels zijn aangekomen, waren de andere 3 niet bij de afgesproken plek... Hebben een coconut gekocht.. hierbij drink je eerst het coconut water van op, dan snijd de coconut verkoper em nog eens en eet je het binnenste op.. water was fris en zoet... het binnenste was een soort flurriesmurrie, smaakte naar mijn mening nergens naar hahaha maar heb t toch opgegeten...
Day 3: The coconut
Toen gingen we maar een winkeltje binnen.. daar heb ik wat indische kleding gepast en gekocht..! Very nice!

Eindelijk zijn we de rest tegengekomen en gingen we naar de winkel Mysore Saree Hdyog fsoo iets... daar liggen rekken en stapels vol met stoffen, voor eigen Saree's mee te maken.
Day 3: Mysore store
Vervolgens zijn we wat straatjes afgegaan en heb ik nog wat sieraadjes gekocht van een straat winkeltje.. Er waren hier wel veel bedelaren en je zag ook gekreupelde mensen, begging voor geld of eten.. Zelfs toen we onderweg terug waren naar het appartement.. als je stilstond, tussen alle auto's,tuktuk's en scooters in liepen de bedelaren.

Damn..

Day 3: Street lights..Day 3: StraatjeDay 3: Busy streetDay 3: Stores

byebye Till the next Blog-update!

1. Jo peree:
    8 februari 2015
    Geef in godsnaam niks aan die bedelaars, want dan wordt je ze niet meer kwijt, fijne tijd, en succes.
  2. Jo peree:
    8 februari 2015
    Geef in godsnaam niks aan die bedelars, want dan komen ze allemmaal