Day 2, 07/02/2015

7 februari 2015 - Bengaluru, India

Vandaag ook weer naar people tree geweest met de documentjes.. om 8u was ik al daar.
Ik heb kopieën gemaakt en naar Human resources gegaan.
Maandag zou ik dan starten.. ben pasfoto's gaan maken. Maar damn,
wat een drukte op de weg.. heen een weer gesjeez en gehobbel..
werd er serieus eventjes een beetje misselijk van haha..
Heb maar war sultana koekies gegeten, zaten nog in mn tas van Nederland.
Toen ging t wat beter.. tot 18:00u op zkh geweest. Zonder iets echt te mogen doen.
Heb wel geppraat met verschillende dokters en ben met een student fysiotherapie Kooshboo gaan.lunchen in de kantine. Ofcourse moesten we eten met de hand (rechterhand).. Ging wat langzaam maar tging wel ^^ !
Een maal thuis even een dutje gedaan.. en gsm opgeladen. Pramod en Pratima hadden nog eeen vergadering...
Day 2: Visitors!
Ondertussen waren de zus en twee nichtjes van Pratima gearriveerd.
Er is eten gehaald en andere vrienden zijn op bezoek..
het is moeilijk ze te volgen.. ze spreken erg snel.. zowel Engels als Hindi (kannada).
Dus veel volg ik niet haha. Dan maar aan de wijn ;)
Day 2: Wine!
Pramod vroeg me mee naar Mysore op maandag.. Hoewel eigenlijk dan mijn stage moet beginnen. Ik vroeg als dat mogelijk, is graag! Als het kan ivm stage. Yesyes, Pramod regelt dat wel effetjes, hihi.
Ik ben echt met de neus in de boter gevallen hier!!

Het viel me gister en vandaag extra op dat Indian people erg met n hoofd wiebelen wanneer ze praten.. hihi wel leuk! En de stroom is een aantal keren uitgevallen.. zaten we met zn allen in het donker.. Geen kaarsjes of niks.. alleen het licht van de telefoons... Later that night gint de stroom weer aan en was niet meer uitgevallen... ;)
Rond 4 uur snachts pas gaan slapen..

Tot de volgende blog-up-date ^^ ! xoxo

1. Claudy:
    8 februari 2015
    Hallo Angela,

Wat leuk om je verhalen te lezen.
    Groetjes uit Heerlen