Lange lange laaaaaange dag!

6 februari 2015 - Bengaluru, India

yes, vandaag naar het ziekenhuis People Tree Hospitals geweest, met dr. Pramod.

Heb vele dokters en nurses ontmoet en een rondleiding gekregen door het ziekenhuisje. Vergeleken met het azM is het een erg klein ziekenhuisje.. 4 verdiepingen..
-1 was fysiotherapie en Emergency room

Day 1: Fysio afdeling
0  was receptie, inloop, dental care (tandheelkunde) en pediatrics.
1  was een mannen en vrouwen afdeling. Waar patienten komen van de emergency of voorbereid worden op een operatie.
2  is de ICU
3 was de Labor geloof ik...
en op de 4e etage was het dak terras, best een mooi uitzicht. Je kon het treinstation zien, dat tegenover het zkh lag.
In ieder geval heb ik alle afdelingen benoemd geloof ik... Zal morgen beter opletten, heb veel informatie verkregen vandaag. En de Indiaase mensen die Engels spreken zijn moeilijk te verstaan. Praten vrij snel namelijk hihi.

Had nog niets gegeten vanochtend in het appartementje, maar tussen 13:00 en 14:30u hebben de dokters pauze en halen ze lunch... Guess what I had! Yep McDonalds als ontbijt >.< Yum ! McChicken, coke en frietjes.. ^^
Day 1: Ontbijt!
Verder op het kantoortje van Pramod geweest, af en toe een praatje gemaakt met 'n dokter. Ze gaan kijken of het mogelijk is voor mij om op afdelingen mee te lopen maar ook mee te kijken bij operaties en mee te gaan in de thuiszorg hier..
Ben reuze benieuwd!!!
Day 1: Office

Om 18:45 werd ik naar huis gebracht door een PeopleTree-Chauffeur.
Day 1: Heading home
Terug in appartementje was er voor mij pleepapier gehaald ;O ! Die gebruiken ze hier namelijk niet, omdat de riolering slecht is hier en de wc's snel verstopt raken... Lekker onderwerp he...
Maar om me schoon te maken met een mini douchekop ging em niet worden, to weird for me! Whaha... anyways..

De chefkok van Pramod & Pratima is momenteel aan het koken, ruikt heerlijk!!
Weet nog niet wat het is, ben benieuwd.. maagje rammelt al een beetje.. Het is nu 20:30u... Nog even wennen aan het laat eten.. =D

Morgen mn papieren meenemen naar People Tree Human Resources en dan gaat het balletje rollen! Planning wordt gemaakt en uniform zal ik ook ontvangen....

Tot de volgende Blog-up-date ^^ !