day 4, 09-02-2015 Mysore!

9 februari 2015 - Mysore, India

Vanochtend lekker uitgeslapen, spullentjes ingepak en mijn nieuwe Saree aan gedaan ;D ! Samen met the Girls naar de Tempel gegaan in Bangaluru. Interessant.. je moet je schoenen/sandalen uit doen en in leveren.. alles moest op blootsvoets..
Day 4: De tempel          Day 4: Tempel sign
Vervolgens gingen we richting de tempel... Het begon met trappen op lopen, eenmaal boven kreeg je een papiertje met daarop een gebedje.. Vervolgens waren er tegels en op elke tegel moet je het gebedje uitspreken van 4 regels.. Day 4: 09-02-2015 Tempel
Dat waren me toch wat tegels... wel een heel aparte ervaring...  boven aan de trappen hong een bel waaraan je tegen kunt slaan om de bel te luiden..
Tussendoor kreeg je een klein hapje te eten..
Day 4: cute biteDay 4: cute dinner bite
vervolgens loop je door de tempel naar binnen... Veel mensen, erg druk.. een van de meiden had iets extra's gedoneerd. Daardoor hoefde we niet in de rij te gaan staan, mochten we vooraan bij de beelden het gebedje weer aantal keren op noemen. Ik heb meer om me heen gekeken dan t gebedje gezegd, zo mooi!
Day 4: BeeldDay 4: So much Gold!
Veel van goud, beelden waren prachtig en de manier de monniken..priesters(of hoe je ze ook noemt hier) gekleed waren was apart om te zien. Kregen apart een gebed van de monnik. Hij hield een gouden dienblad vast.. met bloemen daarin.. iedereen moest zijn/haar handen de bloemen aanraken. Hij vroeg je naam en ging bidden voor ons... vervolgens kregen we een soort olie in onze handen geschonken, daarna mochten we voor de beelden gaan zitten en enkele minuten bidden. Then again heb ik rond gekeken..
.Day 4: Tempel iskcon
Daarna zijn we langs winkeltjes gegaan en hebben wat gegeten daar. Ik vond het een waanzinnige ervaring, de manier hoe zij bidden.. ! Zij hebben ook geen koor, ze hebben een soort bandje daar zitten.. met en gitaar, zo'n trommel en eentje zie zingt, zeer mooi
!Day 4: Lunchday 4: Eating lunch

We zijn daarna naar buiten gegaan hebben nog wat fotootjes gemaakt, ook op de terugreis naar het appartement.
Day 4: Outside; selfie!Day 4: with the doggie
Na een uurtje of 2 uitrusten zijn we door gereden naar Mysore! We zijn om 17:00u hier vertrokken en rond 20:30 kwamen we aan ergens in Mysore..
Day 4: Mysore here we come!
Hebben gegeten in een tentje en daarna 2 kamers geboekt bij Mangosuites ;D ! Gezellig met z'n viertjes op een kamer. Pramod en Pratima op een eigen kamer..
Day 4: Mango suites
Meiden zijn erg leuk, gezellig en tonen veel interesse in mij en mn manier van leven.. ;] Nicee!
Day 4: Red wine
Na een mok wijn (want glazen hadden we niet) en wat gezellig gekletst te hebben zijn we maar gaan slapen, het is hier ten slotte alweer 10 febr. 00:20u! Hihi..

Nog effetjes geskyped met het thuisfront, via de wifi van Mangosuites ;]
Daarna gaan slapen was toch wel doodmoe!
Day 4: Skypen met mn lieffie

Sweet Dreams!

xoxo from Mysore

1. Wil Göbbels-Schuttenbelt:
    10 februari 2015
    Hallo Angela,
    Wat geweldig dat jij stage loopt in India. Ik kreeg dit adres door van Fon.
    Ik ga je verhalen zeker volgen.

Succes en heel veel plezier,

Wil.
  2. MissAngie:
    10 februari 2015
    Hé Wil,
    wat leuk om van u te horen! Ja het is super hier!!
    Aardige mensen waar ik verblijf ;)
    Morgen (als het goed is) begint mn stage :D

Groetjes Angela