Day 41-43 Home care and operations 18-20mrt

20 maart 2015 - Bengaluru, India

Hello!
Niet heel veel bijzonders te vertellen.. alleen dat ik schijnbaar in de local newspaper sta!! Van Tiptur staat schijnbaar mijn naam erin en erbij vermeld dat ik van the netherlands ben en een social worker en physiotherapist ben hahaha.. niet echt het geval maar wel leuk dak erin sta!

Day 41: I am in tha News!

het is in het Kannada geschreven (local language) dus kan t niet lezen.. Dr. C (CEO) had t me gestuurd en verbaal vertaald.

Verder heb ik vandaag Woensdag 18 Maart Knee replacement gezien en andere kleine operaties. Er waren al 2 surgeries bezig.

Day 41 OT

Heb verder kennis gemaakt met de OT nurses. Leuke en aandere meisjes en boys... Praten veel en zijn erg geinteresseerd in mij :P haha

Donderdag 19 maart.
Vandaag ben ik met de Home Care mee geweest. Ik kwam boven op de 3e verdieping bij OT een nurse tegen en zij zei dat er geen operaties stonden gepland vandaag. Dus liep terug richting lift en kwam daar Dr. Puja tegen... Ben dus met haar mee gegaan in Home Care ;D
In de avond heb ik met de Belgjes afgesproken mee uit te gaan want Eline is vandaag 24 jaar geworden .. ik heb niet veel foto's gemaakt, maar Anneleen wel...!
Zal ik later wel krijgen en hier op zetten!
Day 42 bday elineDay 42 Bday partyDay 42 Bier!

Vrijdag 20 maart.
Vandaag maar 1 operatie gezien. Met een soort boor en rontgen apparaat gingen ze een gebroken middenhandsbeentje fixeren met ijzeren pinnen..
Dus moest ook zo'n jasje aan tegen bescherming van stralen.
Day 43 OTDay 43 surgery hand

Yaugul een student OT nurse van Nepal heb ik deze week leren kennen. Erg aardig en lief meisje.. Heeft vandaag lunch voor ons tweeen gemaakt. In the hostel van het Hospital. Heerlijk gekookt hoor!! Hebben gegeten op haar kamertje... ;]
Day 43: yaugul van nepalDay 43: lekkere lunchDay 43: hostel van OT

Ik typ andere dag uitgebreid verder aangezien ik al moet vertrekken naar treinstation, dit weekend genieten van Hampi! Met de nachttrein samen met Saskia.

de balleee!