Helleuu Bangaluru!

5 februari 2015 - Bangalore, India

Dehhdehh! Vanochtend 4 febr. om 10:20 vertrok t vliegtuig vanuit Brussel naar Mumbai.Samen met Nathalie en Randy Sabel vroeg vertrokken vanuit het thuisfront, zeg rond n uur of 6 :D ! This toch een klein uurtje rijden naar Brussel, plus de 2,5 uur dat je van te voren moet inchecken, voor vertrek van je vlucht! Early Birdiees dus!

Nadat ik het koffer had gedropd en ingecheckt was, kon ik verder gaan naar de Gate, daar moest ik helaas afscheid nemen van mn Schoonzussie en mn allerliefste puupke Randootje :O !

Vervolgens tijdens het wachten bij de Gate B38, kwam een manneke met n scheel oogje een enquete afnemen, over Brussel airport.
Flight, going to INDIA!

Bij het instappen van het vliegtuig, begonnen de kriebels nog meer toe te nemen, SPANNEND! Met Jet Airways, ging ik met 100derden andere passagiers de lucht in. Ik ben voorheen nog nooit eerder langer dan 4 uur gereist met een vliegtuig dan nu...  Geweldig vond ik het, gewoon een beeldscherm voor je neus, keuze uit 30 films, headset lag klaar met dekentje en kussentje erbij... Ideaal!! Beter kannie, of hoe wel... de beenruimte altijd beter kan, maar dan moet ik maar niet economy vliegen he!
jet airways

Het vliegtuig zat redelijk vol met indiaas volk. Maar uitgerekend naast mij zat een Belgiekske. Gezellig lekker Nederlands kunnen praten ;) tijdens mn vlucht.

Anyways, 10:20 vertrokken in Brussel op de Brusselse tijd en om 23:18 in Indiaase tijdzone kwam ik aan in Mumbai. Kon alleen wat lichtjes zien, omdat het vrij donker was.. twas ten slotte nacht, dohh..

daar uit gestapt en een vrij lang stukkie gelopen naar de BagageClaim.. no.10 in Mumbai. Leek wel een eeuwigheid te duren voordat ik eingelijk mijn super ruige bruine panter koffer zag verschijnen op de lopende band. Daar af gehaald en naar de Domestic Transfer.. Oftewel nationale vluchten, dus vluchten alleen binnen India. Ik moest ten slotte nog door naar Bangaluru!

Werd een beetje van hop naar haar gestuurd maar uiteindelijk mijn koffer ingeleverd en door met de bordjes Domestic Transfer volgen.. Uiteindelijk stond ik buiten.... moest ik in een bus naar een andere airport. De airport van Mumbai nationale vluchten.. Toen kwam ik erachter dat ze hier het stuur links hebben zitten en aan de rechterkant van de weg rijden.. lol ! had ik geen idee van ;D ..

Na een bumpy ride, aangekomen bij luchthaven. Ook daar hop naar haar gestuurd.. uit eindelijk was ik bij de gate rond n uur of 01:00 uur in Indiaase tijd. Dus in NED was het pas 22:00u 4 febr. nog...

Anyways... rond 03:00 IND tijd vertrokken we naar Bangalure. Ook met Jet airways, alleen wat minder sijiek... veel minder... Maar het was ook maar een kleine 2 uurtjes vliegen. Met andere woorden, rond 05:00u kwam ik aan op Bangaluru Airport. Half 1 in Nederlandse tijd.... En nu bij de bagage claim dacht ik eventjes dat het mis was gegaan met mn koffer, hij verscheen maar niet !!
En jawel hoor, kwam ie eindelijk als, echtwaar, allerlaatste koffer.

Rond 07:00 u kwam dr. Pramod en dr. Partha me oppikken. Met de 45 minuten wifi van het vlieghaven Bangaluru heb ik via fb even contact gemaakt en doorgestuurd waar ik zat.. Naast de Chai Point. Ik had gelukkig mn jasje meegenomen want het was redelijk koud!!! Kon mn eigen adem gewoon zien.

Aangekomen bij Dr. Pramods huisje/appartementje (je wilt niet weten hoe.. met veel getoeter en kriskras rijden), heeft hij me alles laten zien. Heb een eigen kamertje, badkamertje en wifi ! NICE! Na wat chitchat, heb ik aangegeven dat ik vandaag niet mee ga naar People Tree Hospitals, was wat veel plus ben erg moe! Ik zie namelijk dat ik bijna 24 uur wakker ben... Yawn!
Hier in India begint de dag net.. 09:00u in de ochten nu.. Maar mijn laptopje geeft je NED tijd nog aan.... 04:30 u...5-2-2015...
Dus na de rondleiding en wat chitchat, heb ik me terug getrokken op mijn super geweldig kamertje, ben dit eventjes gaan typen en ga nu slaapjes doen...

Arrival day: my room

Vanavond krijg ik een kleine tour van Pratima de vrouw van Pramod ;)

1. Lennie:
    5 februari 2015
    knap dat je dit alleen aan durft
  2. Solange:
    Opluchting in Gronsveld dat je veilig bent aangekomen X
  3. Marjolijn:
    5 februari 2015
    Wat ontzettend leuk dat je avontuur nu echt is begonnen! En fijn dat je veilig bent aangekomen ^^.
    Bereid je maar voor, dat getoeter en die drukte in het verkeer is zeg maar... standaard... ;) Maar India is geweldig, dus geniet er maar met volle teugen van!!!
    xx en ik zie uit naar je updates hier!
  4. Celine:
    5 februari 2015
    Wat fijn totste veilig bis aongekaome sjattie! En fijn um te huure tot ste zoen leuk kamertje hubs daor! Have fun! X
  5. Sjoenmam:
    5 februari 2015
    Schattepie veer zien blei dat ste veilig bis aon gekome zoe wiet weg vaan us. Tis al fin dat ste zoe good in india bis ontvaange.aon het thoesfront zeurrege veer wel veur randy.iech geef hm af en touw unne knuffel oet diene naom.xx