Day 56&57&58 Sakleshpur!

5 april 2015 - Sakleshpur, India

Vrijdag 03/04/2015.
Yes vanochtend vroeg weer met de driver mee, hij was half 9 al bij mij. Bij aankomst van pth wist ik niet waar ik heen moest gaan, had geen echt rooster van deze week gekregen.. Dus ben naar Dr. Adi gegaan van fetal care. Daar ben ik altijd welkom had ie gezegd. Alleen wassie er  nog niet. Pas tegen 10u was hij er. Maar fetal care is leuk, babytjes kijken in de mother-to-be-buikje. Helaas was het niet zo druk bij fetal care. Ben dus na een tijdje richting metro station gelopen en daar de metro gepakt naar Orion Shopping Mall. Oftewel Sandal Soap Factory station, voor maar 13 rupees. Twee keer niks dus haha. Ik had namelijk hoognodig wat kleren nodig, wat t-shirts en een korte broek. Heb een van mijn lange broeken kort geknipt, maar deze heeft een gat aan de binnen kant van de bovenbenen. Schuurt nogal hahaa, dacht namelijk het onderste stuk om te vouwen en tot het dan wel zou gaan.. Maar een nieuwe kort broekje doet t em ook! En jawel was erin geslaags, heb wat nieuwe tshirts gekocht, broekje en een paar nieuwe slippers.. diegene wat ik had zijn namelijk beetje versleten!
Kemissies gedaan en met een Riksjaa naar huis gegaan. Pratima deed de deur open, ze had schijnbaar vrij vandaag. Met haar gepraat, en uitgelegd waarom ik zo vroeg thuis was. Zodat ik aan mijn leertaak kon werken, heb daar internet voor nodig. En ook uitgelegd dat ik vanavond bij Ali bleef slapen. Wilde hem namelijk the ropes of Bangalore laten zien. Rond 2 uur kwam ik dus thuis.. heb Gewerkt aan mijn leertaak, presentatie en mn spullen ingepakt. Om 19:15u heb ik een taxi gepakt naar Avi’s place. Het heeft anderhalf uur geduurd voordat ik daar was.. zoveel files etc. Het zijn maar 11 kilometers. Maargoed, eindelijk daar. Kamal en Ali waren al bij UB city geweest. Wilde namelijk stappen @ Skyyebar. Kamal had nachtdienst dus hij is gaan werken terwijl Avi, Ali en ik uit gingen. We zijn naar Indira nagar gegaan e@ LOFT. Draaide daar chille muziek, maar er was geen tafeltje te krijgen om een hapje te eten.. Dus dan maar dansen op de Dancefloor!!! We zijn helemaal uit ons dak gegaan! Ik in ieder geval wel, had ik effe nodig.. het is namelijk al een hele tijd geleden dat ik me effe kon laten gaan. I danced my ass off! Rond 1 uur sprongen de ongezellige tl buizen aan, dat betekende een ding… De tent ging sluiten, hier in Bangalore gaat bijna alles dicht om 1u ‘s nachts.

Day 56 Loft yes..Day 56 tongetjesDay 56 loft with the boysDay 56 loft

We hebben dus een riksjaa genomen naar huis toe. Ali was beetje bezupen, hij schreeuwde en begon te zingen haha. Eenmaal bij Avi thuis water gedronken en voelde me vet slaperig! Ben dus half inslaap gevallen op t bed, terwijl de rest van de groep langzamerhand binnen druppelden. We vertrekken namelijk rond 4u naar Saklespur! De bus was er eindelijk en hebben nog effe gepind en zijn vertrokken. Ik lag lekker op de achterste bank te slapen. Ali sliep ook, maar de rest was vet wakker, waren bier en vodka etc. aan het drinken, en ik sliep er als het ware erdoorheen.
Day 57 Zaterdag 04/04/15. Ben wakker geworden toen het wat lichter begon te worden en toen we ergens waren gestopt.. Schijnbaar heeft een van de mannen te diep int glaasje gekeken en heeft dus alles weer uit moeten spugen. Yuk .. tot 2 x toe. Day 57 onderweg

Bij een weg restaurant hebben we een korte pitstop gemaakt om wat te drinken en gebruik te maken van t toilet, ik moest hoognodig na die wijntjes van gisteravond! Paar uurtjes en veel hobbel te bobbels verder kwamen we aan op ons ‘resort’ in Sakleshpur. Deze plek is omringt door bergen en natuur. Het was prachtig!! Hebben lang moeten wachten voor ontbijt, omdat we wat laat waren hebben we ontbijt gemist en moesten we wachten op lunch. Om half 2 konden we eindelijk aanvallen.  Vervolgens zijn we ons gaan omkleden in de cottages, m’n nieuwe broekje en tshirt ging aan :D ! Er was een soort schommel daar hebben de meeste effe op gezeten yuy ! Daarna zijn we gaan kijken bij the Lake van t ‘resort’. Je kon met n stoeltje dat hing aan een touw naar beneden roetsjen het water in! Bijna iedereen is gaan zwemmen, ik ben de omgeving meer gaan verkennen. Heb foto’s gemaakt en genoten van het zonnetje ;) !

Na een hele dag zwemfun zijn we gaan volleyballen en voetballen en MODDER VOLLEYBALLEN! Wilde eigenlijk mn kleding niet nat of vies maken… maar it is a once in a lifetime oppurtunity. Het was lachen gieren brullen. Toen was het ‘snacktime’ en moesten we naar t restaurantje.. vegetarische snacks gehad en m’n benen afgespoeld.. Hebben nog effe lekker gechilled int  zonnetje, rustig aan gedaan. Ben gaan douchen erna en omgekleed in lange broek en dichte schoenen omdat ik dacht dat we vanavond gingen trekken (hike). Hebben gezellig samen gezeten met wat tea of coffee en er werden veel Hindi songs gezongen. Pas rond half 10 u ‘s avonds konden we beginnen aan ons avond eten. Iets met vis en rijstballetjes en rijst. Niet zo heel lekker.. Although de vis wel lekker knapperig was! Na het eten ben ik nog wat gaan rondlopen met Avi. Hebben wat gekletst en de Bloodmoon gekeken. Hij had me wat Hindi woorden geleerd, ben ze alweer vergeten en ik had em wat Nederlandse woorden/zinnen geleerd. Hihi, het was hier wel erg koud! In Bangalore heb ik gewoon een tshirt midden in de nacht aan en niet koud, maar hier is alles natuur en open and i was freezing. Avi bood gelukkig zijn jas aan. We zijn toen snel bij t kampvuurtje gaan zitten. Ik ben niet lang gebleven, was doodmoe.. Rechtop aan het slapen en had t koud… Ik ben dus rond 11u naar de cottage gegaan om te gaan slapen. Morgen weer vroeg op om te gaan trekken. Waren voor de trekking vanavond te laat dus dan maar morgenvroeg.
Day 57 Hangjongeren..Day 58 view!Day 58 iedereenDay 57 Campfire.
Zondag 05/04/15,
ik werd wakker gemaakt door iemand die op de deur bonkte, het was al half 7 uur. Ben me gaan omkleden e.d. en hop naar restaurantje, daar verzamelde we ons namelijk. Paar meiden gingen niet mee en een jongeman ook niet, hij had koorts en is dus in bed blijven liggen.  Uur later zijn we pas vertrokken, de berg op! Het was heftig stijl en veel klimmen maar het was het waard! Wat een amazing uitzicht!
Het omhoog gaan viel zwaar voor de benen, maar naar beneden was moeilijker. Het waren kleine rotsen/stenen en veel zandachtige aarde waar je op moest lopen. Niet geheel stevig en je kon makkelijk uitglijden. Maar de Gids van t resort heeft me bij de hand gepakt en me naar beneden geholpen ;) ! Halverwege beneden op Avi gewacht hij was niet verder geklommen dan deze stijle rots. Hij had water bij zich en wilde graag een paar slokjes! Samen naar beneden gelopen naar t resort. Daar effe handen gewassen en m’n gezicht opgefrist en toen eindelijk ontbijten!! De helft van de groep was nog steeds up there..! Blijkbaar zijn ze verder door gelopen naar een of ander bos. Ik heb na het ontbijt me lekker gedouchst met t ijskoud water.. en kwam een leuk beestje tegen daar >.< We hebben erna int restaurantje gechilled en niet veel uitgevreten, ben mijn spullen gaan inpakken en heb effe een powernapje gedaan. Rond 1 uur zijn we vertrokken terug naar Bangalore.
Onderweg zijn we ergens gestopt om iets te eten en drinken maar er waren geen restaurants. Alleen coconut juice en cucumbers, op de komkommer doen ze lekker kruiden op en dat smaakt! Na een lange weg en files in Bangalore zijn we Rond 7u eindelijk aangekomen bij Avi en Kamal’s place. Ik had zo’n zin in Pizza, dat ik de jonges heb overgehaald voor pizza! (Avi en Ali) De rest ging ergens anders wat drinken en pas later wat eten, maar ik had zo’n honger!! Pizza gegeten @ Pizzahut. Zijn erna gaan kijken voor een strijkijzer voor Ali had ie nodig.. En hebben zo nog wat winkeltjes bekeken en erna hebben we FruitJuice gehad. Terug bij Avi en Kamal, zijn de andere ook al terug van eten en drinken. Hebben samen nog effe gezeten en gekletst. Ali had een taxi om 10u en Avi bracht me naar huis op zijn motor B)! Rond kwart na 10/twintig minuten na 10 zijn we vertrokken. Heerlijk op zo’n ding. Konden alleen niet harder gaan als 40km/h vanwege traffic en speedbumbs. Avi’s telefoon was onze navigator, alleen had ie een andere Ashwat Nagar ingetypt!!! Dus onderweg moeten stoppen en heb ik t adres maar ingevoerd.. Rond 23:30 kwam ik pas thuis aan. Pramod was nog op, ofja hij sliep op de bank. Heb hem gevraagd met wie ga ik komende week mee? Hij wist het nog niet, moesten we even zien op het werk. Dus ik ga met hem mee morgen ochtend, i.p.v. Sanjay de PTH driver.