Day 12. Teleurstelling!

17 februari 2015 - Bengaluru, India

Hallootjes,

time for the next update.

Vanochtend ben ik rond half 10 gearriveerd op People Tree. Ben naar de hoofdzuster gegaan om te vragen wie van de verpleegkundigen Home Care doet vandaag. Ze zeiden dat er geen zusters gingen in Home Care vandaag..

Dat was nogal een teleurstelling.. Dus ben vandaag weer met de Fysio Home Care mee gegaan. Is ook wel interessant, maar mag niks doen.. hele stage niet, heb ik te horen gekregen.. Ze zijn hier namelijk nogal strikt in India wat dat betrefd. Je mag alleen je verpleegkundig beroep uitoefenen als je de 4 jarige opleiding in India hebt gevolgd en afgerond... Erg balen dus! Mag alleen meekijken en vragen stellen...Op deze manier kan de tijd nog wel eens langzaam gaan haha
. day 12 Ikke
Maar het was wel heerlijk weer en een voordeel van Home Care is dat ik de stad een beetje te zien krijg i.p.v. de vier muren van People Tree Hospitals zelf..
Veel koetjes gezien, langs de weg..
day 12 koeienday 12: 17/02/2015 koetjes
Daarom heb ik een aantal fotootjes gemaakt, just to give you an impression van het verkeer hier in India, zometeen zal ik ook een videootje uplaoden :D

day 12 onderweg

Door het druk verkeer en langzaam bewegende file was deze motor tegen onze bumper aan gekomen... Gewoon met zn 3tjes op een zo'n ding. Soms reizen ze ook met zn 4tjes op een zo'n ding >.< !

Verder ben ik na de laatste visite erachter gekomen dat sommige mensen vasten vandaag. Ter aanbidding van de god Shiva. Shiva is een van de grootste goden van India. Ze hebben er namelijk over de 30.000 geloof... een van de fysio's probeerde me uit te leggen waarom ze deden vasten en wat voorn soort god Shiva is. Shiva betekent welzijn. Kwam er niet helemaal wijs uit dus heb het ook mer effe gegoogled.

Ennu ga ik genieten van mn avondeten voor vandaag..!

day 12 dinner for today