Day 6 & 7 (11&12/02/15) Internship begins!

12 februari 2015 - Bengaluru, India

Hallootjes, i know i know... dag van gisteren staat er niet op... Ik was zooooo moe, ben met tv en alles aan inslaap gevallen..

Gister en vandaag mee in het ziekenhuis stage gelopen. Met dr. Cheten the pediatrics docter de patienten ontmoet. Gisteren lange tijd op de PICU rondgelopen met dokters (Pediatric Intensive Care Unit). Interessante handelingen en cases meegemaakt.

Ga niet alles verklappen i.v.m. privacy scheding... Laat ik het in ieder geval zo zeggen, dat ik handelingen heb gezien die ik eerder niet heb gezien, in mijn werkervaring in de thuiszorg.

Verder heb ik bij HR gisteren mijn ID card/pass van People Tree ontvangen en vandaag mijn uniform... ;D !
day 7 uniform

Gister ben ik ook met een driver, eerst gaan pinnen dan een notitie boekje gaan halen.. En daarna meteen effe langs de supermarkt voor wc papier en flessen watern (a)

day 6 indian rupees

Verder heb ik vandaag kennis gemaakt met mijn begeleidster van Zuyd. Even gepraat over wat de bedoeling precies is qua stage opdrachten...

In principe moet ik per week 32 u stagelopen, 1 stageopdracht maken en een reflectie verslag ondertekend etc. door de stage. Let's go!

Morgen nog n dagje hospital en dan Maandag start ik in Home Care voor een weekje ;D

Misschien ga ik morgenavond uit met de andere student van Zuyd ;D
We'll see... You will see and read it tomorrow !!

Tot de next Blog-update [=

1. Kimm Luyten:
    13 februari 2015
    Heej Angela iech zeen dats diech aoch al dien vastelaovendpekse aon höbs gedoon. Steit diech good. Gr Kimm
  2. MissAngie:
    13 februari 2015