Day 47-50 (24-27maart)

27 maart 2015 - Bengaluru, India

Deze week niet veel bijzonders meegemaakt tijdens OT of homecare visits.
Heb dinsdag ochtend eerst aan mijn project gewerkt. Ik heb surveys uitgeprint en geprobeerd deze aan nurses te laten invullen maar niet iedereen had tijd of wilde het invullen, Lastig! haha..
Day 49 projectday 49 file
En ohja! Schijnt dus dat Pratima de SwineFlu heeft dus ik moest me laten vaccineren tegen de Swine Flu. Gewoon simpel opt ziekenhuis spuitje gehaald bij apotheek en naar de casulty gegaan en hoppakee... vaccin gekregen... Daarna ben ik naar OT gegaan, maar helaas weinig operaties.. dus meer gechilld en Cricket gekeken dan wat anders..
Damn woensdag 25 maart voelde ik dat spuitje wel hoor oeff! En Happy Bday to my Daddyo! Vanavond kan ik gewoon skypen met Randy en ben ik er toch een beetje bij! Had Randy geappt dat ie me zou bellen op skype alssie bij mn vaders was, maar hij was me dus vergeten :( en toen ie me belde had mn pa al de kaart die ik voor em geschreven had al gelezen en het kado dat ik voor em had ingepakt al uitgepakt... :( vond t jammer dat ik dat gemist heb... Grrr... Maargoed.......
Heb vandaag ook kennis gemaakt met Madadventures, zij gaan dit weekend een trip maken naar Nirvana Beach, in de buurt van Kumta. Ben benieuwd hoe dat gaat worden!!
In de OT op donderdag heb ik een kijzersnee mogen meemaken en dat India  verloren heeft met Cricket.. dat volgde ze in de OT lounge room .. hihi want er waren weinig operaties op donderdag 26 maart.
day 49 watchin Cricket!
Dr. Jothi deed de keizersnee operatie, amazing hoe snel tot dat ging!!! En hoe yukkie de placenta echt is !!
day 49 keizersnee!
En het was een jongetje!!! De moeder was trouwens pas 20 jaar! Vet jong (vind ik) maar hier ist normaal om al kinderen te krijgen als je 18 bent...
Anyways op vrijdag 27 maart ben ik in de ochtend met Tirtha meegegaan voor rondes int ziekenhuis.. het was beetje stressen bij de fysio's. Arun was op een conferentie en Puja is met vakantie... dus hectic! Heb vervolgens beneden gewacht op Afra, kga met haar mee vandaag met Home Visits.. ben al een tijdje niet meer met haar mee geweest. Ben niet alle visits meegegaan, ze heeft me vroeg thuis afgezet zodat ik kon gaan inpakken voor Kumta ;D

Dus heb nog wat gegeten, ingepakt en nu wachten op t telefoontje dat ze me komen oppikken (zal rond 20:00u zijn, half4 Nederlandse tijd)

de balle!