Even geleden 16 april tot 21 april

21 april 2015 - Bengaluru, India

Het is weer even geleden dat ik gebloggd heb, maar door veel reizen etc. geen tijd en zin voor gehad om eerlijk te zijn.. maar hier dan effe een cliff version.

16 april Donderdag
Terug van weggeweest. ’s Ochtends vroeg kwamen we aan in Bangalore. Heel veel Riksjaw mannetjes vielen ons aan haha.. Ben uiteindelijk met een riksjaw naar huis gegaan.. Kostte 400 rs!! Veelste duur maar hij deed met metertje.. Maar daar was iets mis mee hoor.. Maargoed, ik was moe en had geen zin in discussie dus ik gaf em  4 briefjes van 100. Begon hij te zeuren dat er een scheurtje in zat. En ik had alleen nog maar briefjes van 1000rs in mijn beurs.. en dat had ie gezien… dus hij wilde een duizend en hij gaf mij 600rs. toen ik me omdraaide gaf hij aan dat ik em een briefje van 50rs had gegeven. Deze lijken veel op mekaar. Dus ik nam deze terug en gaf zeker weten een briefje van 1000 rs. Toen ik me weer omdraaide zei ie weer dat ik em 50rs. had betaald. Jaa daag!! Ik bleef volhouden dat ik em 1000 had gegeven.. had nu een briefje van 1000 4 briefjes van 100 en de 600rs van hem in mijn beurs… heb em dus eigenlijk 2000 al gegeven!! Dus ben naar binnen gegaan. De guard hield em tegen.. Kwas moe en had er geen zin in… Toen ik eenmaal boven was, was Pramod ook al wakker. Ik had em dit verteld terwijl de riksjaw gast er nog stond, beneden. Belachelijk hoe ze je kunnen belazeren waar je bij staat!! Pas hier dus voorop als je naar India gaat. Laat hem t briefje van 1000 oplezen ofzo.. of roep er iemand bij die vertrouwd. Anyway. Heb de rest van de dag niet veel gedaan. Alleen op bed gelegen, uitrusten en huiswerk gedaan..

17 april Vrijdag!
Een avondje stappen is niet mis! Overdag niet veel gedaan maar in de avond richting BTM gegaan. We (ali en ik) wilde naar Skyye bar gaan. Heb me daar de laatste keer erg vermaakt! En dus zijn we gaan stappen samen met Avi en Kamal. At Skyye bar blijkt t 2000rs per koppel te kosten. Voor ons vieren kostte hat 9000 !!! HELL NO ! Daar zijn we maar gevlucht.. beneden was een cafeetje, hebben ons daar geamuseerd! Het was 1 uur en Ali en Avi waren nog al bezopen >.< ! Ik moet eerlijk zijn dat ik ook niet meer nuchter was, maar hebben ons erg geamuseerd! Kamal heeft me thuis afgezet !
Day 70/71 Going out with tha Boys~

18 april Zaterdag, staakdag !?
Er reed bijna niemand op de weg.. Maar ik was even naar het ziekenhuis gegaan, weer last van mn buikje.. (dunne ontlasting voor 2 dagen) Terug naar de buik dokter hihihi. Hij heeft me weer wat medicijnen voor geschreven. Voor 2 weken. Nou het is vandaag nog maar 2 weken dat ik hier ben dus zal wel goed komen dan tot ik weer thuis ben !
We wilde eigenlijk vandaag naar Wonderla gaan (amusementpark) maar er is een staking aan de gang. Had iets te maken met het water? Deze provincie zorgt voor water in andere provincies maar deze provincie zelf komt water te kort. Vinden de mensen. Dus vandaag staking. Ben met een taxi die gelukkig wel reed naar BTM gegaan. Hebben niet veel gedaan hele dag,  zijn in de avond gaan bowlen, na 18:00u is alles weer open schijnbaar. Hebben half uurtje gebowld en zijn erna terug gegaan naar Avi’s place. Ik ben blijven slapen, aangezien we morgen op tijd moeten vertrekken naar WonderLa.. !
Day 71 BowlingDay 71 Bowlen

Zondag 19/04/15, WONDER LA !
Yeah! Today vertrokken naar wonderla, kregen geen huurauto te pakken dus dan maar met een taxi. Met z’n viertjes zaten we in de auto; Avi, Ali, Baba (anshull) en ik… Maar Natasha gingen we nog oppikken onderweg ergens. Toen we naar haar onderweg waren belde ze op dat ze toch niet mee ging -.-‘’ ! Dus tegen taxi chauffeur gezegd op naar Wonderla, vervolgens belde ze 2 min. Later dat ze toch WEL mee ging >.< !! Hahaha.. rond 11 uur hebben we haar dus opgepikt en door naar WONDERLA ! Eerst iets gaan eten!
Day 72 WONDERLADay 72 Chicken Bucket is empty!
Het was erg druk hebben dus wel aantal keren lang moeten wachten voor een attractie. Er was ook een wild waterbaan, zo iets als de boomstammen maar daar was het abnormaal druk, dus zijn we naar het zwem gedeelte gegaan. Daar zwembroekjes gekocht en wezen zwemmen in het golfbad en andere water attracties… Hendig leuk ! Hebben gelachen en veel lol. Maar kregen ook wel honger. Dus zijn we rond 6u iets gaan eten, PIZZA’s ! Het blijkt dus dat het park tot 8 open is ipv 7. Dus konden nog wel effe een paar ritjes doen hihi. En als laatste gerend naar de boomstammen attractie. Het was al gesloten ofjaa er mochten geen mensen meer in, wij hebben dus zielig liggen doen bij de bewaking dat we maar 2 dagen nog in India zijn en deze attractie nog niet hebben gehad en graag willen gaan. Whaha en het werkte, hoppe we’re in ! Hahah ik ben nog 2 weken hier en Ali tot augustus >.< ! Erg he.. maarja. Het was erg kort ritje, we waren de laatste boomstam dat ging.
En er werd een foto gemaakt, deze gekocht want kostte maar 100 rs. dat is niet veel !
Day 72 wonderla foto
We zijn erna de spullen uit de kluisjes gaan halen en zijn naar huis gegaan gedeeltelijk met bus en laatste stuk met een taxi. Ben bij Avi met een Taxi naar huis gegaan, rond 11 uur ofzo kwam ik pas thuis aan. En kwam ik erachter dat ik morgen dus de presentatie moet geven op stage. Deze zou eigenlijk eerst vorige week donderdag zijn maar dus nu morgen vroeg om half 9 !

Maandag 20 april,  vroeg op en taxi naar het werk gepakt. De driver komt namelijk niet zo vroeg… Ik was vrij nerveus, heb mijn tekst uitgeprint en ben naar de Board room gegaan. Presentatie gegeven en ging goed, werd positief ontvangen bij de dokters en verpleegkundigen. Vervolgens ben ik naar de Orion mall gegaan, maar was nog gesloten! Ik was er namelijk te vroeg, OEPS ! Dan maar met riksja naar huis gegaan. In de straat om de hoek boodschapjes gedaan en naar huis gelopen.
Tegen de avond naar BTM gegaan again, Avi is jarig om 00:00 uur. Dus daarheen gegaan als verrassing, want we zouden eigenlijk morgen langsgaan. Kamal is me komen oppikken thuis, had geen zin om zo lang alleen te reizen en wist niet goed waar die shopping mall was waar we zouden meeten. Dus toen kwamen we aan bij die shopping mall en daar was de rest. Zijn wat gaan eten, north indian food.. en zijn vervolgens naar Baba’s house gegaan. (Baba is Anshull ^^) hebben daar eventjes gechilled. En zijn om half 12 naar Avi gelopen. Op het dak gewacht tot 23:55 en zijn toen naar beneden gegaan. En in India feliciteer je mekaar niet met een handshake en drie kusjes op de wang, nee nee… de jarige job word op getild bij zijn handen en voeten en wordt onder zijn kont geschopt! Deze manier vergeet hij zijn verjaardag niet !? Ali en ik hadden echt zo iets van  WTF !?
Hahaaa, toen zijn de meest naar huis gegaan en Kamal had nacht dienst, ik ben blijven slapen…

Dinsdag 21 april, Avi’s Bday !
Ik ben met Avi gaan ontbijten at A Hole in the Wall, met z’n tweetjes. Hij is gewoon later naar zijn werk gegaan. Hij gaat daar schijnbaar toch stoppen…Rest van de dag met Kamal souvenirs gaan shoppen.. Laame dag… In de avond zijn we met de hele bups gaan uit eten at momos! Gezellig, maar ben wel op tijd naar huis gegaan..